StartupEdu
Future skills
Design thinking
#6 Simulace problémů a jejich řešení

Přehled metod

Když víme kam jdeme a proč, je to polovina úspěchu. Proto potřebujeme mít vyjasněno zadání, než se do designového procesu pustíme. Pro vyjasnění vám pomůžou základní otázky: Co se vůbec snažíme vyřešit? Proč je to problém? Jaké jsou cíle? Kdo jsou klíčové osoby v projektu? Jaké jsou deadliny? Jak rozsáhlý je celkový problém? Metod, které lze v rámci celého procesu využít, je celá řada. Nejde o to aplikovat vždy všechny, neexistuje ani žádné správné pořadí nebo počet cvičení, které použít. Proto se pro správnou volbu hodí přizvat ke spolupráci designéra, facilitátora nebo projekťáka se zkušeností s designovým procesem a znalostí konkrétních metod.

Tip od Anežky

Až budete sestavovat techniky do designového procesu, myslete na to, že výstup jednoho cvičení by měl být vstupem do dalšího cvičení. Naší hlavě to bude snadno navazovat, díky čemuž zajistíte flow a logiku práce či workshopu sobě i účastníkům, nebudete dělat zbytečné aktivity a maximálně využijete energii vloženou do jednotlivých cvičení. 

Jednotlivé metody v Design thinkingu

Metody ve fázi poznávání, zjišťování potřeb, empatie Rozhovory, Pozorování, Výzkum od stolu, Safari služba Metody ve fázi Definování problému Metody Mapování, Pojmenování insightů, SWOT analýza, Kritéria pro rozhodování, Definice designové výzvy Metody ve fázi Navrhování, ideace Design Studio, 6-3-5 brainwriting, Mindmapa, Nejhorší možná varianta, Metoda 6 klobouků Metody ve fázi Doručení, prototypování a testování Pilotní provoz, Elevator pitch, Testování - Uživatelské, A / B testování, Heuristická analýza, Card sorting

Pro pokračování se prosím přihlašte.

Čeká tu na vás ještě 90 % obsahu.

Neomezený přístup k EDU sekci.Personalizované nabídky práce z vašeho oboru.Testy, ve kterých zjistíte, kam se posunout vpřed.Díky profilu vás firmy uvidí a samy osloví.Přehled o všech nabídkách, na které jste se hlásili.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2024 StartupJobs.com s.r.o.