StartupJobs vyrostlo. A spolu s ním i stovky startupů. Svými produkty dobývají svět. Mění každodenní život tisícům lidí v Česku. I my jsme dospěli. Rozhodli jsme se proto změnit naši vizuální identitu. Tak, aby symbolizovala to, co je pro nás i startupy typické: nikdy nekončící posun vpřed.
StartupJobs spojilo síly se Studiem Najbrt a vznikla naše nová identita. Taková, která posune vpřed nás i naše firmy.
Nové logo StartupJobs symbolizuje díky akcentovanému kurzívnímu “Up” posun vpřed, tedy naši filozofii. Využívá pro nás typickou modrou barvu v kombinaci s černou a unikátní customizovaný font Fellix.
Písmena “t” a “J” tvoří v logu hranatou závorku, která “Up” ještě zdůrazňuje. “Up” lze v logu nahradit i dalšími grafickými prvky, a dát tak logu nový význam v různých kontextech.
Koncept loga využíváme v různých podobách i pro naše jednotlivé značky - StartupMarket, StartupTalk a StartupEdu.
Na webu a v marketingové komunikaci používáme upravené písmo Fellix z dílny českého designera Martina Váchy.
Některá písmena jsou v naší typografii nahrazena speciálními znaky. Ty do vizuálu přináší větší hranatost, která přispívá k unikátnosti a celkovému odvážnému technologickému dojmu.
Celkový dojem designu dokreslují symboly a patterny z nich složené.
Snažíme se s jejich pomocí dosáhnout větší abstraktnosti, zjednodušení, dospělosti a propojení napříč jednotlivými stránkami.
Originální 3D podoba symbolů přispívá k moderní technologické atmosféře celého webu.
Sbohem, pane Žraloku, je čas na [up]grade!
Našeho původního žraločího maskota nahrazuje avatar Up, který nově používáme jako zástupný symbol pro logo - například na sociálních sítích.
Stejně jako “Up” v logu, poukazuje i náš nový avatar na nikdy nekončící posun vpřed, tedy filozofii, kterou se StartupJobs řídí.
Barevné schéma nového vizuálu obsahuje hned několik nových barev.
Kromě naší standardní modré, bílé a černé dáváme pro větší členitost a přehlednost webu nově prostor i výrazným doplňkovým barvám - zelené, červené, růžové nebo zlaté.
„Změna vizuálu je pro nás ideální příležitostí, jak StartupJobs přizpůsobit očekáváním a potřebám současného trhu, který se stejně jako my neustále vyvíjí. Novou identitu StartupJobs vnímáme jako moderní, technologickou a inovativní - přesně takovou, jako jsou naši klienti i lidé, kteří si u nás práci hledají. Je nám ctí, že jsme podobu StartupJobs mohli svěřit těm nejlepším v oboru - Studiu Najbrt - a věříme, že se nám díky ní podaří posunout vpřed celou komunikaci značky.”
Krok za krokem vás provedeme hledáním práce a doporučíme vám obsah, který vás posune vpřed.