Pokud se chcete v oblasti sales posouvat dál, musíte sledovat nejnovější obchodní praktiky, novinky a trendy v oboru. A u koho jiného se inspirovat než u těch nejpovolanějších? Přinášíme tipy na osobnosti a projekty, jejichž know-how vás může posunout dál. Jaké profily by vám neměly uplavat?
Jan Laibl - zkušený obchodník, majitel několika firem a autor knihy Ne! Já nic nechci, který posouvá obchodní výsledky v týmech i celých firmách. V roce 2015 založil Každý Prodává, ve kterém s dalšími lidmi z praxe pomáhá v rozvoji firem a zvyšování jejich obchodních výsledků.
Radim Pařík - profesionální vyjednavač, zakladatel Fascinating Academy a podcastu Jsem PAŘÍK a RADIM. Radima Paříka doporučujeme sledovat zejména pro jeho široký přehled a jedinečné zkušenosti s vyjednáváním.
David Kolář - zkušený obchodník, spoluautor knihy Průvodce úspěšného obchodníka, pořadu Sales ráno a zakladatel platformy MasterMindklub.cz s moderním přístupem k sales, který se zaměřuje mimo jiné i na byznys development a digitalizaci obchodu.
Martin Konečný - specialista na psychologii vyjednávání, nezávislý konzultant a autorita v oblasti situačního leadershipu. Vyjednávání i leadership navíc sám školí ve vlastních kurzech.
David Janeček - spoluautor knihy Průvodce úspěšného obchodníka a pořadu Sales ráno, obchodník, který se zaměřuje na nejmodernější sales procesy a v oblasti sales klade důraz zejména na data a výkon.
Vít Prokůpek - vyjednavač, odborník na psychologii ovlivňování, autor Prokůpkova testu přesvědčivosti a vlastních seminářů o vyjednávání.
Peter Urbanec - motivátor, trenér obchodnických, manažerských a vyjednávacích dovedností a keynote speaker, který provozuje vlastní školící centrum.
Jiří Rostecký - autor blogu a podcastu MladyPodnikatel.cz o podnikání a osobním rozvoji. Na svém blogu sám píše články o tom, jak podniká na internetu, tvoří svoje projekty a jaké při tom dělá chyby.
Tomáš Čupr - founder firem Slevomat.cz a DameJidlo.cz. Investor a skupinový CEO v Rohlik.cz. Doporučujeme jej sledovat zejména pro široký přehled v oblasti e-commerce a v businessu obecně.