Prodávat je lidské, tvrdí Daniel H. Pink. A my s ním nemůžeme nesouhlasit! Tahle kniha vám neotřelým způsobem ukáže, jakou sílu mají (nejen vaše) prodejní schopnosti. Kombinace poznatků z psychologie a sociologie, pozorování a zkušeností odhaluje, jak funguje proces ovlivňování a přesvědčování - ať už při prodeji či v běžných životních situacích.
Větu „Ne! Já nic nechci” už nejspíš slyšel každý obchodník. Jan Laibl se rozhodl napsat knihu o tom, jak jí z úst zákazníků slýchat co možná nejméně. Kniha vás provede obchodním procesem od začátku až do konce, vysvětlí, co vlastně profese obchodníka obnáší, a představí bezpočet příkladů z praxe. Ideální publikace pro začínající obchodníky!
Jak funguje lidské myšlení a rozhodování? Jak správně jednat s lidmi a získat je na svou stranu? Přesně o tom pojednává kniha Jak získávat přátele a působit na lidi, světový bestseller od Dala Carnegieho. Její principy lze snadno aplikovat i pro obchodním jednání, a proto se hodí do knihovny každého obchoďáka!
Další knižní tipy:
Vliv: Síla přesvědčování a manipulace - Robert B. Cialdini
Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček
Little red book of selling - Jeffrey Gitomer
Restart: Průvodce podnikatelským minimalismem - David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Cal Newport
Elon Musk - Ashlee Vance
Radikální otevřenost - Kim Scott
Zlá krev - John Carreyrou
HOT: Jak uspět v digitálním světě - Filip Dřímalka
Začněte s proč - Simon Sinek
Jak drahé je zdarma - Dan Ariely
Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman