Co můžete udělat proto, aby byly vaše copywriterské dovednosti ještě o stupeň lepší? Především číst, číst a zase číst! A to nejen vytříbené reklamních texty, promyšlené slogany nebo jazykové hříčky, ale také odborné a zábavně-vzdělávací knihy. V oblasti copywritingu a tvůrčího psaní jich naštěstí existuje víc než dost. Které tituly by vám neměly uplavat, pokud to s dráhou copywritera myslíte vážně?
Od koho jiného se v copywritingu učit než od nejlepšího copywritera? Pavel Šenkapoun je v oblasti reklamního psaní nezaměnitelnou figurou a jeho kniha To nejlepší z nejlepšího copywritera rozhodně stojí za přečtení. Najdete v ní spoustu tipů na to, jak psát úderněji a poutavěji nebo jak zlepšit vlastní online propagaci.
Ani druhá kniha Pavla Šenkapouna by neměla chybět v žádné knihovně správného psavce. Hodit se bude těm, kteří se chtějí věnovat textování webů. Webcopywriting pro samouky naučí psát kvalitní copy (skoro) kohokoliv, a navíc má přesah do dalších marketingových oblastí i do struktury webu. Doporučuje deset z deseti žraloků!
Většinu copywriterů spojuje láska k českému jazyku. I mistr copík se ale někdy utne, a proto je fajn si tu a tam zopakovat, jaké chyby se v psaném textu nejčastěji vyskytují - a jak se jich vyvarovat. Kniha 100 perliček pro (ne)milovníky češtiny od korekturského dua Červená propiska vás zábavnou formou provede nejčastějšími češtinářskými pochybeními.
Další tipy:
Kreativní copywriting - Anna Sálová
Orbis Tweetus - Otto Bohuš
Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
e-Book 365 copy triků - Michaela Mužíková
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Hacknutá čeština - Martin Kavka, Michal Škrabal
Copywriting - Mark Shaw
Silná slova - Petra Rybková
Copywriting: Pište texty, které prodávají - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora