S marketingem a startupy se jednoznačně pojí Twitter. Takže pokud tam ještě nejste, je čas si vytvořit účet. Nikde jinde nedostanete tak rychle informace o novinkách a konferencích. Česká marketingová komunita je na Twitteru velmi aktivní a tady máme pár tipů, koho sledovat (abecedně):
Filip Podstavec (@filippodstavec)
Filip je marketér s širokým technologickým přesahem, linkbuilder, zakladatel marketingového nástroje Marketing Miner.
Jan Řezáč (@JanRezac)
Konzultant webů, autor knihy Web ostrý jako břitva a zakladatel rodu House of Řezáč, v rámci kterého spolu s dalšími profesionály pod jedním erbem mění chaos webových stránek v pevný řád.
Jindřich Fáborský (@Faborsky)
Jindra je známý především jako zakladatel Marketing Festivalu, avšak už mnoho let se snaží o zvyšování laťky vzdělávání převážně v oblasti digitálního marketingu.
Jiří Rostecký (@jirirostecky)
Jirka je zakladatelem blogu MladyPodnikatel.cz, sám píše články o tom, jak podniká na internetu, tvoří svoje projekty a jaké při tom dělá chyby.
Markéta Kabátová (@marketakabat)
Markéta je PPC specialistka a zakladatelka agentury uLab, kde z marketingového pohledu bojuje, aby více českých společností uspělo. Je certifikovaným trenérem Google.
Martin Jaroš (@panjaros)
Martin je český marketingový odborník. Je autorem několika známých reklamních kampaní, například pro české telekomunikační operátory T-Mobile nebo Vodafone.
Na volné noze (@navolnenoze)
Twitterový profil webu Na volné noze je velmi kvalitním zdrojem novinek ze světa podnikání a freelancingu.
Ondřej Ilinčev (@ilincev)
Ondřej je specialistou na zlepšování efektivity a ziskovosti webů s praxí již od roku 1998.
Pavel Ungr (@PavelUngr)
Pavel je specialistou především na technické SEO avšak jeho přehled jde dál až k UX nebo content marketingu.
Tomáš Čupr (@tomcuprcz)
Tomáš je zakladatel Slevomat.cz a DameJidlo.cz. Investor a CEO v Rohlik.cz. Jeho profil doporučuji sledovat zejména pro jeho široký přehled v oblasti e-commerce a v businessu obecně.