Customer Support @ Retino
Retino pomáhá e-shopům se zpracováním vratek a reklamací. Přes náš systém protékají desítky milionů objednávek a miliony vratek. Nadále rychle rosteme a naší ambicí je transformovat zpětné procesy v e-commerce. Naši vizi naplňujeme v malém a efektivním týmu za podpory předních českých investorů.
Aktuálně hledáme náhradu za kolegyni na zákaznické podpoře, která bude brzy odcházet na mateřskou.
Jak bude vypadat tvůj den na zákaznické podpoře?
V Retinu poskytujeme podporu prostřednictvím emailu a chatu. Jako ticketovací systém používáme Help Scout. Do Help Scoutu budou přicházet požadavky našich zákazníků a ty je budeš odbavovat, například:
- Zákazník se tě může zeptat, jak v Retinu vyřešit nějaký use-case. Ty pochopíš, o co mu jde, vymyslíš řešení a zákazníkovi jej detailně popíšeš. (Neboj – jak se co v Retinu dělá, to tě nejdříve perfektně naučíme.)
- Zákazník může ohlásit nějakou chybu. V některých případech na toto máme dané postupy, kdy zvládneš příčinu chyby sám/sama identifikovat a navrhnout řešení. V jiných případech se obrátíš na nějakého kolegu vývojáře a ten chybu prozkoumá a opraví. Ty informuješ zákazníka.
- Vzhledem k tomu, že pracujeme ve zpětné logistice, řešíme i nějakou fyzickou dopravu. V takovém případě se někdy může stát, že se zásilka ztratí/poškodí. Na tobě bude komunikovat s oběma stranami (zákazník i dopravce) a pomoct zákazníkovi vyřešit u dopravce reklamaci.
Pro zákaznickou podporu běžně nepoužíváme telefon, takže se nebude dít, že ti zákazníci budou volat. Nicméně větším zákazníkům nabízíme konzultace přes Google Meet, což bude součást tvé role.
Odpovídání zákazníkům ti zabere několik hodin denně. Zbytek času budeš pracovat na naší “knowledge base”, tedy návodech pro naše zákazníky, aby se při řešení obvyklých situací byli schopni přečíst článek v knowledge base a vyřešili tím problém rychleji.
O tobě:
- Máš prozákaznické myšlení a dokážeš se na zákazníka správně naladit, pochopit jeho potřeby a vyřešit jeho případ ke spokojenosti.
- Jsme softwarová firma. S počítači by sis měl/a rozumět a chápat, jak spolu věci souvisí.
- Umíš anglicky. Většina komunikace je aktuálně v češtině, ale někdy je to potřeba.
Jak budeme spolupracovat a co za to?
Nabízíme full-time spolupráci na HPP nebo IČ, záleží na domluvě. Odměna je v případě HPP 30–50 tisíc Kč hrubého měsíčně podle seniority a výkonu.
Máme krásnou kancelář v Praze vedle Masaryčky a pracujeme z ní (nicméně časová flexibilita a občasný home office není problém).
Nástup: 1. 5. 2025 nebo po domluvě
Co dál?
Pokud tě tato pozice zaujala, odpověz prosím na inzerát a přilož:
- odkaz na svůj LinkedIn
- proč chceš v Retinu pracovat
- kontakt na předchozího zaměstnavatele pro referenci
Budeme se těšit! 😊