Customer Support Tech Specialist - (vlastní SW - BigData/AI)
Naše mise: pomáhat našim zákazníkům vítězit nad jejich datovými problémy!
Víš, co dělají odborníci z firem jako je NorthropGrumman, Accenture nebo Moody's, když si neví rady se svými datovými problémy?
U nás v CloverDX to víme! Obě společnosti jsou našimi zákazníky (společně se stovkami dalších po celém světě) a svá data zpracovávají pomocí našeho software.
Když jsou v koncích, volají o pomoc náš Support tým!
Co budeš dělat
Do našeho Tech Support týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici technického speciality. Pomůžeš nám poskytovat vysoce odbornou podporu zákazníkům naší platformy pro datovou integraci (více na www.cloverdx.com/product). Jedná se často o řešení náročných situací, které od nás vyžadují všestranné schopnosti – od komunikace s technickým týmem na straně zákazníka, až po rychlý vývoj potenciálního řešení, simulaci problému a návrhu jeho řešení. CloverDX platformu používají zákazníci po celém světě – zejména v USA a západní Evropě. Podporu poskytujeme vzdáleně v angličtině (email, telefon, Teams) v české pracovní době, případně je možnost se časem přesunout do naší americké pobočky.
Have you tried switching it off and on again?
To fakt ne! U nás je to o něčem jiném…
Lidé, se kterými budeš komunikovat jsou často technicky zdatní administrátoři, konzultanti a vývojáři, kteří se na nás obrací až když už ani jejich letité znalosti na problém nestačí.
- „Moje transformace narostla a teď už nestíhá doběhnout v časovém limitu, pomozte mi ji zoptimalizovat.“
- „Hledáme řešení s lepší paměťovou náročností, které nám umožní ušetřit na cloudové infrastruktuře bez ztráty výkonu.“
- „Pokouším se komunikovat s LLM AI přes REST API, jak správně nastavit OAuth?“
- „Při připojení ke Kafka frontě dostávám "Broker Not Available". Co s tím?“
Na výše uvedené samozřejmě nemusíš teď znát odpověď – znalosti tě naučíme za pochodu. Hledáme někoho s širokým rozhledem, kdo bude schopen aplikovat svoje předchozí zkušenosti ze správy systémů, programování, i komunikace s technickými týmy.
Tvůj ideální profil
- jsi všestranně založený IT odborník schopný řešit náročné technické problémy
- umíš a baví Tě komunikovat s klienty
- rád/a řešíš technické puzzle
- dokážeš převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
- dorozumíš se anglicky
Bylo by dobré znát
- operační systémy Windows/Mac/Linux
- povědomí o cloudových platformách AWS nebo Azure
- víš, co je Docker, Java, Shell
- databázové technologie (tradiční SQL, NoSQL)
- výhodou je přehled o ETL/DI nástrojích (Talend, Pentaho, Informatica…)
- máš předchozí zkušenost s technickou podporou
Co Ti nabízíme
- velmi zajímavou a různorodou práci, u které se hodně nového naučíš
- pružnou pracovní dobu (home-office - po zapracování až 80% času)
- po zaučení možnost realokace do naší US nebo UK pobočky
- externí/interní školení, získávání širokého spektra technických znalostí
volnost při řešení úkolů - neformální kultura - nenosíme obleky a tykáme si
- 5 týdnů dovolené + 3 sickdays + 1 birthday day ročně
- firemní akce (hory, voda, hackathon)
- mobilní telefon, tarif (po zkušební době), notebook
- fond benefitů - příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, kurzy apod.
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti
- služba uLékaře.cz