Specialista/ka péče o zákazníky - pojď do toho s námi 💚
KDO JSME
Ecomail.cz poskytuje moderní SaaS platformu pro komunikaci se zákazníky pomocí e-mailingu.
Máme skvělý produkt, který nás posunul na místo největší e-mailingové platformy v ČR a SK a přes 9000 platících zákazníků, obratem meziročně rosteme o 40%.
Vždycky nám hodně záleží na budování kvalitního týmu a skvělé atmosféry.
Teď je nás 85 a pro zdravý růst budeme potřebovat další schopné parťáky!
Naše oddělení supportu se stará o naše klienty, a i díky tomu jsme jednička na trhu!
KOHO HLEDÁME
Máš rád/a komunikaci s lidmi, ať už po telefonu nebo přes email? Baví tě pomáhat, naslouchat a hledat řešení? Pokud máš přirozený prozákaznický přístup a nechybí ti trpělivost a empatie, jsi náš člověk! Každá situace je jiná a my věříme, že každý zákazník si zaslouží individuální přístup – a na to potřebujeme tebe, ideálně od 5.5.2025 a on-site 💚
Pomůžeš nám?
Pokud tě baví prostředí, kde se pořád něco děje a změna je jediná jistota, tak u nás budeš jako doma. Rozvoj a nové výzvy jsou u nás na denním pořádku, takže pokud máš chuť růst a učit se, určitě tě nezklameme!
Zkušenosti ze zákaznického servisu nejsou podmínkou, ale pokud už jsi v tomhle oboru někdy pracoval/a, určitě ti to usnadní start. Nejdůležitější je ale tvoje chuť do práce a schopnost zvládnout cokoliv, co se ti postaví do cesty 💯
Nedílnou součástí je proaktivita, je nás 15 a nebojíme se ozvat a společně řešit každodenní výzvy!
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
U nás budeš v každodenním kontaktu s klienty – ať už přes chat, e-mailem a časem i telefonicky. Tvým úkolem bude radit jak novým, tak i stávajícím zákazníkům, jak co nejlépe využívat naši aplikaci. Budeš jim ukazovat, jak s ní efektivně pracovat a pomáhat řešit různé situace.
Neustále se budeš učit a zlepšovat v práci s naší aplikací Ecomail, která se stane tvým hlavním nástrojem. Nemusíš se ale ničeho bát, vše tě rádi naučíme a podpoříme tě na tvé cestě 👥
Součástí tvé práce bude i naslouchání našim klientům. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, protože nám pomáhá posouvat naši aplikaci dál. A ty budeš ten/ta, kdo ji bude sbírat a předávat našemu týmu ✨#dreamteam
Kromě toho se budeš podílet na tvorbě a úpravě návodů pro klienty. Díky tvým zkušenostem a zpětné vazbě od zákazníků budeme moci tvořit nové nebo vylepšovat ty stávající, aby naši klienti měli vždy k dispozici ty nejlepší a nejaktuálnější informace💡
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME
- Drive a proaktivita – ať rosteš s námi 🚀
- Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka – slovem i písmem 💬
- Komunikativní AJ – občas máme i zahraniční klienty
- Znalost Google Apps – pracujeme s nimi každý den, aby nám šlo vše ještě rychleji!
CO NÁS PŘÍJEMNĚ PŘEKVAPÍ
Znalost nástrojů jako:
- Intercom – zde probíhá veškerá komunikace s klienty
- Daktela – pomáhá nám s telefonickou komunikací s klienty
- JIRA – zde probíhá komunikace hlavně s grafiky a vývojem
- Freelo – aby nám žádný úkol nezapadl
- Slack – využíváme ho pro interní komunikaci
PROČ SI VYBRAT ZROVNA NÁS
- Rozsáhlý onboarding; připravíme tě na situace, se kterými se postupně potkáš (žádné házení do vody 💙).
- Rozmanitá pracovní náplň; nejsme žádní „odpinkávači“ strojových zpráv, ba naopak zprávy píšeme klientům na míru k situaci, kterou s námi řeší (nejsme žádní roboti 🤖).
- Naslouchání a péče; záleží nám na tom, aby ses u nás citil/a dobře (tvá zpětná vazba nás zajímá).
- Otevřenost; žádné tahání za nos, ale otevřená komunikace, ať už jde o cokoliv. Vždy víš, na čem jsi.
- Silný tým; tým je složený tak, aby se nám společně dobře fungovalo 💪
CO NABÍZÍME NA OPLÁTKU MY
Vzdělávání
Široké možnosti sebevzdělávání od online kurzů, školení, přes účast na odborných konferencích dle vlastního výběru 🤝
Lokalita, které neodoláš
Sídlíme v centru Prahy kousek od Galerie Mánes, takže budeš mít po ruce vše, na co si jen vzpomeneš. A letní Náplavka po práci příjemně odmění!
Nově zrekonstruovaná kancelář
Nedávno se tým zákaznické péče přestěhoval o patro výš do zbrusu nové kanceláře, která byla navržena tak, aby se v ní každý cítil už od začátku pohodlně a příjemně - prostě jako doma.
Přátelský kolektiv
Nejsme jen kolegové, ale i kamarádi. Máme rádi teambuildingy, občas si po práci dáme skleničku a letní dny trávíme společně na naší terase.
Benefity nejen pro work-life balance 💚
💻 Firemní notebook
🏝 5 týdnů dovolené + Sick days
🏋️ Plně hrazená Multisportka
🎓 Budget na vzdělávání dle vlastního výběru
📚 Jazykové lekce
🪷 Jóga v kanclu
🥂 Pravidelné teambuildingy
☕ Káva a občerstvení na pracovišti
🐶 Dog friendly office
O NÁS
V Ecomailu se nám podařilo vyvinout úspěšnou marketingovou platformu, která pomáhá našim klientům efektivně komunikovat se svými zákazníky pomocí newsletterů a dalších kanálů marketingové komunikace. Díky silnému produktu a profesionální zákaznické péči jsme ovládli český a slovenský trh a v roce 2023 jsme expandovali na polský trh. S e-mailingem pomáháme firmám jako Alensa, Cinestar, Ticketportal, Parfumerie Douglas, Freshlabels, Dobré Knihy, Trenýrkárna nebo Nutrend.
Nesnažíme se budovat jen kvalitní produkt, ale i tým lidí, které práce v Ecomailu baví. Ačkoliv stále rosteme, daří se nám držet startupovou atmosféru. Nelpíme na zbytečných pravidlech a o důležitých rozhodnutích společně diskutejeme.
Chceš se dozvědět více? Mrkni na profil Ecomailu.
Chceš vidět, jak to u nás vypadá? Zajímá tě, s kým budeš pracovat? Mrkni na video :)
👉 Ecomail Instagram
👉 Ecomail v roce 2024
👉 Ecomail v roce 2023
Nudit se s námi opravdu nebudeš. Podívej se na to, jak jsme se pro účely natáčení PF videa proměnili v herce. Příště můžeš být naše posila právě TY!