Specialista zákaznické podpory
Pomáháte rád/a lidem a zároveň Vás baví svět IT? Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu, který každý den zajišťuje, že naši zákazníci mají tu nejlepší podporu.
Jsme Sprinx Pharma a poskytujeme online služby a produkty pro farmaceutický trh a zdravotnictví.
Co bude Vaší denní náplní?
- Poskytovat podporu zákazníkům přes telefon a e-mail – prozákaznický přístup, klid a rychlé rozhodování, to je, oč tu běží.
- Pracovat s naším HelpDesk systémem – přijetí požadavku, přímé vyřešení nebo předání kompetentní osobě.Testování aplikací Vás nemine – z uživatelského pohledu budete hledat a vylepšovat naše poskytované služby.
- Dohlížet na denní kontrolní reporty – zajistíte, aby vše běželo tak, jak má a problémy se řešily včas.
- Spolupracovat s interními i externími partnery – zajistíte, že všichni vědí, co mají dělat a kdy.
Koho hledáme?
- Min. SŠ vzdělání – nemusíte mít vysokou školu, ale potřebujeme někoho, kdo má zájem o IT, má chuť učit se nové věci a společně s ostatními v týmu pracovat na dobrém jménu společnosti.
- Prozákaznický přístup – zákazník je u nás na prvním místě a chceme, aby to tak cítil i od Vás.
- Zkušenosti z podobné pozice jsou velkou výhodou.
- Telefonická i písemná komunikace se zákazníkem – klíčové je zachovat klid v telefonu, umět zákazníkovi poradit a při písemné komunikaci si dávat pozor na překlepy a pravopisné chyby.
- Angličtina výhodou – máme i zahraniční zákazníky.
- Znalosti MS Office nutností – práce v Excelu je klíčová.
- Komunikace, pečlivost, analytické myšlení, rozhodnost, smysl pro detail a spolehlivost jsou klíčové – hledáme někoho, kdo se nebojí převzít odpovědnost, pracuje spolehlivě a samostatně.
Co Vám nabízíme my?
- Spolupráci s lidmi, kteří své práci rozumí, baví je a umí se vzájemně podpořit.
- Zázemí firmy podporující Váš odborný rozvoj – jsme si vědomi, jak je důležité investovat do vzdělání našich lidí.
- S kolegy na HelpDesku je nutné pokrýt pracovní dobu od 8:00 do 16:30.
- Po zkušební době je možné využívat částečně i HomeOffice.
- Širokou nabídku benefitů – Multisport karta, stravenky, firemní akce, občerstvení v kanceláři, kurzy angličtiny, odborná školení/úhrada certifikací a mnoho dalšího.
Zaujalo Vás to? Rádi s Vámi probereme víc při kávě u nás na Braníku. Stačí nám poslat CV, připojit k tomu pár motivačních řádků o sobě a nasdílet s námi kontakt, na kterém Vás můžeme zastihnout.
Těšit se můžete nejdřív na online schůzku, kde si o sobě povíme víc a následně na osobní setkání, pokud se potkáme v hlavních očekáváních!