Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Specialista zákaznické podpory

Specialista zákaznické podpory

  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time

Pomáháte rád/a lidem a zároveň Vás baví svět IT? Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu, který každý den zajišťuje, že naši zákazníci mají tu nejlepší podporu.

Jsme Sprinx Pharma a poskytujeme online služby a produkty pro farmaceutický trh a zdravotnictví.

Co bude Vaší denní náplní?

  • Poskytovat podporu zákazníkům přes telefon a e-mail – prozákaznický přístup, klid a rychlé rozhodování, to je, oč tu běží.
  • Pracovat s naším HelpDesk systémem – přijetí požadavku, přímé vyřešení nebo předání kompetentní osobě.Testování aplikací Vás nemine – z uživatelského pohledu budete hledat a vylepšovat naše poskytované služby.
  • Dohlížet na denní kontrolní reporty – zajistíte, aby vše běželo tak, jak má a problémy se řešily včas.
  • Spolupracovat s interními i externími partnery – zajistíte, že všichni vědí, co mají dělat a kdy.

Koho hledáme?

  • Min. SŠ vzdělání – nemusíte mít vysokou školu, ale potřebujeme někoho, kdo má zájem o IT, má chuť učit se nové věci a společně s ostatními v týmu pracovat na dobrém jménu společnosti.
  • Prozákaznický přístup – zákazník je u nás na prvním místě a chceme, aby to tak cítil i od Vás.
  • Zkušenosti z podobné pozice jsou velkou výhodou.
  • Telefonická i písemná komunikace se zákazníkem – klíčové je zachovat klid v telefonu, umět zákazníkovi poradit a při písemné komunikaci si dávat pozor na překlepy a pravopisné chyby.
  • Angličtina výhodou – máme i zahraniční zákazníky.
  • Znalosti MS Office nutností – práce v Excelu je klíčová.
  • Komunikace, pečlivost, analytické myšlení, rozhodnost, smysl pro detail a spolehlivost jsou klíčové – hledáme někoho, kdo se nebojí převzít odpovědnost, pracuje spolehlivě a samostatně.

Co Vám nabízíme my?

  • Spolupráci s lidmi, kteří své práci rozumí, baví je a umí se vzájemně podpořit.
  • Zázemí firmy podporující Váš odborný rozvoj – jsme si vědomi, jak je důležité investovat do vzdělání našich lidí.
  • S kolegy na HelpDesku je nutné pokrýt pracovní dobu od 8:00 do 16:30.
  • Po zkušební době je možné využívat částečně i HomeOffice.
  • Širokou nabídku benefitů – Multisport karta, stravenky, firemní akce, občerstvení v kanceláři, kurzy angličtiny, odborná školení/úhrada certifikací a mnoho dalšího.

Zaujalo Vás to? Rádi s Vámi probereme víc při kávě u nás na Braníku. Stačí nám poslat CV, připojit k tomu pár motivačních řádků o sobě a nasdílet s námi kontakt, na kterém Vás můžeme zastihnout.

Těšit se můžete nejdřív na online schůzku, kde si o sobě povíme víc a následně na osobní setkání, pokud se potkáme v hlavních očekáváních!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.