Vedoucí týmu zákaznické podpory
Máš rád/a práci s lidmi, investice jsou ti blízké a chceš vést tým? Super! 🎉
Aktuálně hledáme vedoucího pro náš osmičlenný tým zákaznické podpory. Tento tým se stará o naše klienty, jejich požadavky, dotazy, zpracování nových registrací a celou řadu dalších důležitých činností pro chod Portu. Naše zákaznická podpora hraje klíčovou roli v tom, aby uživatelé měli co nejlepší zákaznickou zkušenost.
Hledáme člověka, který má ideálně zkušenost s prací v oddělení zákaznické podpory nebo call centra a komunikací s lidmi - ať už písemně nebo po telefonu. Současně někoho, kdo má manažerské schopnosti pro vedení lidí - pro náš tým hledáme nejen vedoucího, ale hlavně lídra, který bude vzorem pro ostatní kolegy a posune celé oddělení na vyšší úroveň.
Role vedoucího zákaznické podpory u nás obnáší zajištění, že jsou všechny klientské požadavky rychle a kvalitně odbaveny, ale také motivaci jednotlivých členů týmu a dohled nad odvedenou prací. Jako vedoucí týmu se budeš podílet také na zaškolování nových kolegů i vylepšování interních procesů. Tvým úkolem bude posunout zákaznickou podporu naší investiční platformy na novou úroveň.
Jaká je naše představa o kandidátovi?
✅ Znáš, jak funguje práce v odděleních zákaznické podpory
✅ Spokojenost klienta a rychlé vyřešení požadavků je pro tebe důležité
✅ Máš zkušenost s vedením lidí – umíš motivovat, organizovat práci a posouvat lidi dál
✅ Empatie a komunikace jsou tvoje silné stránky – zákaznická podpora je hlavně o lidech, ať už jde o uživatele nebo tvůj tým
✅ Nezalekneš se dynamického prostředí a umíš si poradit i s rychlým růstem týmu (5 → 10 lidí)
✅ Multitasking a řešení problémů ti nejsou cizí
✅ Máš pozitivní vztah k investicím – nemusíš být expert, ale měl/a bys mít alespoň základní přehled a chuť se v této oblasti dále vzdělávat
Co bude náplní tvojí práce?
📌 Vedení a rozvoj týmu – zajistíš, aby se každý člen cítil dobře a podával skvělé výkony
📌 Denní agenda Front Office týmu – aktivně se zapojíš do zákaznické podpory, pomůžeš klientům, budeš vzorem pro ostatní a ukážeš, jak na to. Díky tomu budeš nejen lídrem, ale i opravdovou oporou celého týmu.
📌 Zlepšování procesů – pomůžeš nám optimalizovat komunikaci a zákaznickou zkušenost
📌 Spolupráce napříč týmy – budeš klíčovou spojkou mezi Front Office a dalšími odděleními
📌 Analýza a reporting – podíváš se na čísla, odhalíš slabá místa a navrhneš řešení
📌 Řešení složitějších požadavků – když si s něčím tým neví rady, budeš tu jako opora
Co nabízíme?
💡 Možnost být u růstu jedné z největších investičních platforem v ČR
📈 Startupové prostředí – žádné složité procesy, naopak prostor pro vlastní nápady
💰 Motivující finanční ohodnocení a bonusy podle výsledků
🎓 Podporu v profesním rozvoji – školení, mentoring, workshopy
🌟 Skvělý tým a neformální atmosféru – pravidelné teambuildingy, masáže v kanceláři, multisport kartu a další benefity