Customer Care Specialist | Vividbooks
O nás
Vividbooks je moderní nakladatelství zaměřené na základní školy. Učitelům poskytujeme vše, co potřebují pro smysluplnou a inspirativní výuku – od interaktivních učebnic po pracovní sešity pro fyziku, chemii, matematiku, přírodopis a prvouku.
Kombinujeme kvalitní vzdělávací obsah, současný design a inovativní přístup aktivního učení, abychom do tříd přinesli poutavé a efektivní výukové materiály. Už více než 800 škol v Česku a na Slovensku využívá naše materiály, a my stále hledáme nové cesty, jak udělat učení ještě zábavnější a dostupnější.
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme nadšeného a komunikativního člověka na pozici Customer Care Specialist, pro učitele známějšího jako metodik, který se postará o spokojenost a onboarding našich učitelů. Váš úkol bude pomáhat nejen s řešením technických dotazů a problémů, ale především hledání individuálního metodického a didaktického postupu, jak co nejlépe implementovat naše materiály a učebnice do konkrétních tříd. Empatický přístup je velmi žádoucí a zkušenost s pedagogickým prostředím vítána. Nejsme call centrum a je pro nás důležitá kvalita nad kvantitou.
Pokud věříte, že vzdělávání dětí je klíčové téma pro společnost a baví vás pomáhat ostatním, čtěte dál!
Co bude vaším úkolem?
Zajištění efektivní a profesionální komunikace se zákazníky a učiteli (telefon, e-mail, chat, videohovory).
Poskytování technické a především metodické podpory našim učitelům a zákazníkům.
Informování učitelů o novinkách, produktech a službách.
Analýza potřeb zákazníků a hledání řešení na míru.
Spolupráce na tvorbě strategií, které povedou ke zvýšení spokojenosti.
Nastavování a vyhodnocování KPI s cílem dosahovat předem stanovených cílů.
Práce s interní administrací a správa licencí zákazníků.
Podpora obchodního týmu.
Co nabízíme?
Práci v přátelském kolektivu.
Pružnou pracovní dobu a možnost home office.
Kanceláře na Letné u parku Stromovka.
Dynamicky rostoucí firmu.
Freelance formu spolupráce
Dlouhodobou spolupráci
Co od vás očekáváme?
Skvělé komunikační dovednosti a prozákaznický přístup.
Upřímnost a otevřenou komunikaci v týmu.
Zkušenosti se zákaznickou podporou. Zkušenost s pedagogickým prostředím vítána.
Základní technická gramotnost a ochota učit se používat nové nástroje.
Schopnost samostatně pracovat i spolupracovat v týmu.
Nástup mezi 1.4.2025-1.5.2025
Pokud vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis a pár řádků o tom, proč byste chtěli být součástí Vividbooks. Těšíme se na vás!