Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Customer Care Specialist | Vividbooks

Customer Care Specialist | Vividbooks

  • 42–50 tis. Kč
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 07. 03. 2025

O nás
Vividbooks je moderní nakladatelství zaměřené na základní školy. Učitelům poskytujeme vše, co potřebují pro smysluplnou a inspirativní výuku – od interaktivních učebnic po pracovní sešity pro fyziku, chemii, matematiku, přírodopis a prvouku.

Kombinujeme kvalitní vzdělávací obsah, současný design a inovativní přístup aktivního učení, abychom do tříd přinesli poutavé a efektivní výukové materiály. Už více než 800 škol v Česku a na Slovensku využívá naše materiály, a my stále hledáme nové cesty, jak udělat učení ještě zábavnější a dostupnější.


Koho hledáme?

Do našeho týmu hledáme nadšeného a komunikativního člověka na pozici Customer Care Specialist, pro učitele známějšího jako metodik, který se postará o spokojenost a onboarding našich učitelů. Váš úkol bude pomáhat nejen s řešením technických dotazů a problémů, ale především hledání individuálního metodického a didaktického postupu, jak co nejlépe implementovat naše materiály a učebnice do konkrétních tříd. Empatický přístup je velmi žádoucí a zkušenost s pedagogickým prostředím vítána. Nejsme call centrum a je pro nás důležitá kvalita nad kvantitou. 
Pokud věříte, že vzdělávání dětí je klíčové téma pro společnost a baví vás pomáhat ostatním, čtěte dál!


Co bude vaším úkolem?

  • Zajištění efektivní a profesionální komunikace se zákazníky a učiteli (telefon, e-mail, chat, videohovory).

  • Poskytování technické a především metodické podpory našim učitelům a zákazníkům.

  • Informování učitelů o novinkách, produktech a službách.

  • Analýza potřeb zákazníků a hledání řešení na míru.

  • Spolupráce na tvorbě strategií, které povedou ke zvýšení spokojenosti.

  • Nastavování a vyhodnocování KPI s cílem dosahovat předem stanovených cílů.

  • Práce s interní administrací a správa licencí zákazníků.

  • Podpora obchodního týmu.


Co nabízíme?

  • Práci v přátelském kolektivu.

  • Pružnou pracovní dobu a možnost home office.

  • Kanceláře na Letné u parku Stromovka.

  • Dynamicky rostoucí firmu.

  • Freelance formu spolupráce

  • Dlouhodobou spolupráci 


Co od vás očekáváme?

  • Skvělé komunikační dovednosti a prozákaznický přístup.

  • Upřímnost a otevřenou komunikaci v týmu.

  • Zkušenosti se zákaznickou podporou. Zkušenost s pedagogickým prostředím vítána.

  • Základní technická gramotnost a ochota učit se používat nové nástroje.

  • Schopnost samostatně pracovat i spolupracovat v týmu.

  • Nástup mezi 1.4.2025-1.5.2025


Pokud vás tato nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis a pár řádků o tom, proč byste chtěli být součástí Vividbooks. Těšíme se na vás!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.