Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Head of Customer care pro rychle rostoucí health-tech startup 🚀

Head of Customer care pro rychle rostoucí health-tech startup 🚀

  • 40–88 tis. Kč
  • Remote, On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 16. 02. 2025

Ahoj! 

Hledáš novou výzvu v oblasti zákaznické péče? Výzvu v rychle rostoucím startupu, kde navíc každý den pomáháš lidem žít zdravě?

👉 Co je vlastně Elonga?

▶ Elonga po probuzení během 3 minut přesně změří, jak jsi na tom. Díky měření stresu a regenerace pozná, co ti škodí, co naopak prospívá a v reakci na to každý den doporučí, jak se problémů, které tě trápí, zbavit. Jako od osobního kouče. Naší dlouhodobou vizí je díky těmto malým krůčkům prodlužovat lidem aktivní život tak, že jim dáme konkrétní a databased návod, jak žít lépe.


👉 Co má Elonga za sebou?

Elongu jsme spustili teprve před 12 měsíci. Za ty jsme však prodali 10 000 snímačů za více než 20 000 000 korun. A to ukazuje, že jsme se do potřeb zákazníku trefili.



Žádný science based produkt nevznikne ze dne na den. Za posledních 6 let náš druhý produkt mySASY pomohl 30 000+ profi sportovcům k lepším výkonům bez rizika zranění. Mezi nimi Lukáš Krpálek, Eva Samková, Zuzana Hejnová nebo český biatlon. Ze zahraničí například fotbalisté z Premier League, Bundesligy nebo jezdci F1.

Naši metodu měření, tedy pouhé 3 minuty po probuzení, nevyužívá žádný z velkých komerčních produktu na světě. Máme tedy v ruce unikátní vynález, na kterém spolumajitel Radim Šlachta pracuje už přes 30 let.

A to vše v týmu, který má drive mladých podnikatelů i desítky let zkušenosti s výzkumem.

A teď k věci!   


Co bys měl/a umět?

  • Mít za sebou zkušenost z Customer care, kterou u nás můžeš využít. Výhodou je zkušenost s vedením týmu.

  • Musíš být pozitivní a komunikativní. Smysl pro humor je výhodou. 

  • Musí tě bavit velmi dynamické startupové prostředí. Kde musíš hledat cestičky, příležitosti, být pokorný, a stále se chtít učit. 

    • Mít schopnost se adaptovat na rychlý růst firmy a nové výzvy. Musíš mít prostě drive a ambice.

  • Musíš být flexibilní, tedy mít ochotu pracovat i mimo 9-5, nebo třeba o víkendu. Našim zákazníkům chceme poskytovat prvotřídní podporu. Jde o jejich zdraví.

  • Výbornou češtinu a schopnost komunikace v angličtině

  • Hledáme full-time parťáka, který do toho s námi půjde all in.

Také musíš bydlet v Praze nebo v dojezdové vzdálenosti. Vzdálenosti, odkud se dá rozumně pravidelně dojíždět. Plzeň ještě smysl dává, Ostrava už asi ne :)


Co bude náplní tvé práce v prvních měsících?

  • Dávat prvotřídní péči našim zákazníkům, aby produktu rozuměli, důvěřovali a zůstali s námi co možná nejdéle. Být proaktivní, nejen pasivní.

  • Především komunikovat s našimi zákazníky. Telefonovat, psát e-maily, odpovídat na sociálních sítích, i v komentářích. Nejen odpovídat, ale problémy se zákazníky i aktivně řešit.

  • Automatizace a systematizace podpory. Hledání nových možností pro zlepšení procesů a efektivity zákaznické péče.

  • Spolupracovat na produktových zadáních nebo marketingové komunikaci. Máš nejblíže k zákazníkům, tvůj názor je pro celou firmu klíčový.

    • Analyzovat, testovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu. Neboj, neskončí v šuplíku. Už nyní s ní každý měsíc intenzivně pracujeme. 


Co bude navíc náplní tvé práce ve zbytku roku 2025?

  • V Q2 roku 2025 totiž plánujeme expanzi. A my bychom chtěli, abys byl/a nedílná součást. Také budeme škálovat support tým na Českém a Slovenském trhu.

  • Budeš nabírat kolegy do svého zahraničního týmu pro země, kam budeme expandovat.

  • Kolegy poté budeš vést, motivovat, ale i organizovat.

  • Budeš nastavovat od nuly úplně nové procesy pro zahraniční customer care a budeš ručit za to, že zákazníci v zahraničí dostávají minimálně stejně kvalitní péči, jako v Česku a na Slovensku.

  • Dle tvého uvážení a potřeby budeš rozšiřovat i tým pro podporu na českém a slovenském trhu.


Co nabízíme my?

  • Práci na produktu, který už dnes pomáhá 8000+ lidem v Česku a na Slovensku, a má ambici pomáhat lidem po celém světě žít zdravě a aktivně.

  • Fixní plat 40 000-85 000 dle zkušeností.

  • Možnost pracovat Hybridně, tedy kombinace kanceláře v Praze a práce z domova.

  • Potřebuješ více volna než 4 týdny? Pokud tě někdo zastoupí, můžeš si vzít dovolenou i po vyčerpání běžného limitu 4 týdnů. Tímto limitem kolegy striktně neomezujeme.

  • Časovou flexibilitu. Nehrajeme na 9-5 každý den. Nezáleží na tom, kdy přesně pracuješ, důležité je, aby byla práce hotová v maximální kvalitě.


  A nezapomínejme: 

  • Mladý a přátelský tým, který neřeší formality. Samozřejmostí je jednání na rovinu. I když jsme start-up, punk jedeme jen trochu. Snažíme se mít ve věcech pořádek.

  • Práce v dynamickém prostředí, díky které si vyzkoušíš překonat spoustu výzev. 

  • Kariérní růst. Podílení se na startupu, který rychle roste, a s tím i tvoje zkušenosti nebo finanční ohodnocení.

  • Mimo 15 dalších kolegů budeš mít po ruce Ondru, našeho Head of Product, a Lukáše, který měl na starosti customer care v našem produktu pro sportovce, mySASY, a také Simču, která řeší operations a aktuálně pomáhá i s komunikací se zákazníky. Pomohou ti se vším, co budeš potřebovat.

  • Pravidelné teambuildingy a společné pivka

Chceš do toho jít s námi, a dozvědět se více o tom, co bude náplní? Napiš mi do chatu, proč zrovna ty tuhle výzvu zvládneš, a také něco o sobě.

Těšíme se na tebe!  🤘

Vojta, Co-Founder Elonga, Lukáš a zbytek týmu

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.