Back Office Specialist

  • On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 03. 04. 2025

Chceš být součástí rychle se rozvíjející společnosti? Jsi důsledný, pečlivý, rád pracuješ v týmu a máš pozitivní vztah k číslům? Do našeho Back Office týmu hledáme někoho, kdo nám pomůže řešit každodenní činnosti spojené s provozem a fungováním Portu.

Jaká je naše představa o kandidátovi?

  • Minimálně SŠ vzdělání, vysoká škola ekonomického směru výhodou
  • Zkušenosti z Back office v investiční společnosti/bance výhodou
  • Důslednost, svědomitost, smysl pro detail
  • Schopnost aktivně a na dobré úrovni využívat MS Office (Word, Excel)
  • Schopnost rychle se zorientovat v nové problematice a chuť učit se nové věci
  • Znalost AJ na úrovni alespoň B1

Co bude náplní Tvojí práce?

  • Práce s bankovními systémy
  • Komunikace s protistranami (banky, notáři a obdobnými institucemi)
  • Kontroly a rekonciliace finančních toků
  • Práce s interní databází klientů v MS Dynamics (karta klienta, vazby na investice, obchody…)
  • Ověřování klientů a údajů zadaných nejenom při registraci
  • Správa datové schránky a interních dokumentů
  • Zajištění plynulého chodu celé společnosti

Co nabízíme?

  • Příjemné a neformální pracovní prostředí v kancelářích Greenline Kačerov (3 min od metra C)
  • Možnost být součástí smysluplného projektu, který mění středoevropskou investiční scénu
  • Přátelské pracovním prostředí v kancelářích Greenline Kačerov (3 min od metra C)
  • Příspěvek na investování na důchod, multisport kartu
  • Teambuildingy, na které jen tak nezapomeneš, měsíční týmové večeře
  • Masáže přímo v kancelářích
  • Lekce angličtiny
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.